انتخاب نکردن ، یک انتخاب اشتباه .

جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۱ ب.ظ

همش پیش خودمون فکر و خیال میکنیم ، ای کاش فلان روز فلان زمان فلان تصمیمو نگرفته بودم چون تصمیم اشتباه رو گرفتم . 

احتمالا درسته ولی اگه یه انتخاب سومی هم برای تصمیم هامون در نظر بگیریم و اونم اصلا تصمیم نگرفتن باشه یکم اوضاع ممکنه فرق کنه . 

 

صبح از خواب پا میشم . شروع میکنم به فکر کردن راجع به اینکه امروز چیکار کنم . باید یه تصمیم بگیرم . کارها رو اولویت بندی میکنم . بین چنتا کار گیر میکنم . هی فکر میکنم کدومشو الان شروع کنم . کار 1 رو انتخاب میکنم و میگم آهان امروز قراره همین کارو بکنم . یکم انجامش میدم این فکر میاد تو سرم نکنه امروز برای کار 2 بهتر باشه ؟ دوباره فکر میکنم رو اینکه چه کاریو انتخاب کنم . نهایتا به خودم میام میبینم شب شد و من هیچ کاری نکردم . فقط به این فکر میکردم که چیکار کنم . 

اگه یکی از کارها رو انتخاب میکردم و انجام میدادم فوقش ممکن بود یه کار اشتباهی رو انجام داده باشم و یه بهره کمی برام داشته باشه . اگه مثلا کار درستو انجام میدادم بهره بیشتری داشت برای امروز . ولی من هیچکدومشو انتخاب نکردم . حتی اگه اشتباهم انتخاب میکردم بازم از این حالت بهتر بود . 

 

این طرز فکر منو خیلی وقتا به سمت افسردگی پیش میبره . اینقدر روی تصمیم ها سبک سنگین میکنم که همه چی بهم میریزه و بعد حسرتشو میخورم که ای کاش حداقل یه چیزی انتخاب کرده بودم حتی به غلط ! . اینجاست که احساس پوچی میاد .

 

 

 

موافقین ۸ مخالفین ۰

شب قبلش یک دفتر بردار و اهداف و کارهای فردا رو بنویس . 

ریز و درشت همه رو ، مثلا حتی کوتاه کردن ناخن و پرداخت پول و قرض و حضوری زدن در فلان کلاس و ...

حتی این‌ها. یکم بهت نظم می‌ده. البته قبول دارم خیلی کار سختیه :)

سلام . 
ممنون :) تستش میکنم حتما 

با سلام و عرض احترام.

سیونت اولین و تنها پلتفرم خرید و فروش فایل همراه با گارانتی راه اندازی شد. هم اکنون با ساخت غرفه و ثبت فایل های خود، درآمد میلیونی کسب نمایید.

منتظر حضورتان هستیم.

https://savenet.ir

مشکل هشتاد میلیون آدمه :)

خدانکنه واقعا ...

سلام دقیقا منم همینجوری ام انقدر بین کارا گیر میکنم که یهو به خودم میام میبینم هیچکدومو انجام ندادم و بدترین حس دنیاست

البته چند روزیه برنامه هامو سر و سامون دادم چیزی که هست اینه که یه مدت انجام میدم دوباره میریزم به هم و برمیگردم به روال قبل و دوباره همون آش و همون کاسه . و همون چیزایی ام که خوندم یادم میره. ایشالا ایندفعه اینجوری نشه

شمام برنامه ریزی کن روزی یه دونه به قول خودت حتی به غلط . کم کم راه میوفتی میبینی که حس فوق العاده ای داره

سلام .
بابت تاخیر پوزش . 
خیلی ممنون حتما انجامش میدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">