قم

شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸ ب.ظ

امشب خونه دایی مامانم توی قم مهمون هستیم . اولین نکته عجیب امشب سر سفره بود . قاشقمو برداشتم دیدم پشتش نوشته made in japan . خب نکته خاصی نداشت قاشقو برعکس کردم دیدم اونورش نوشته اهلا و سهلا 😶

خب اگه ژاپن پس چرا اهلا و سهلا :| . خب احتمالا مثلا ژاپن برای عربستان  اینارو تولید کرده ولی پس تو خونه دایی من تو ایران چیکار میکنه 😐😐 . ولش کن اصلا

 

زنداییمون سر سفره به دخترش گفت : برا گربه ها سوسیس خریدی ؟ متوجه شدم برا گربه های کوچشون سوسیس میخرن و کل دنیا داشت رو سرم خراب میشد . شمام اینکارو میکنید ؟

 

بابام و دایی نمیدونم بحث چی شد داشتن دزدی هایی که اون قدیما اتفاق میفتاد رو تعریف میکردن . بابا میگفت یه بنده خدایی بوده از شهر ما رفته تو یه عروسی داخل یه شهر دیگه و دیگ برنجو دزدیده و به صورت برعکس تا شهر خودمون برگشته 😐 بعد ردشو میخواستن بزنن رد پارو دیدن گفتن فقط رفته ولی برنگشته 🤦‍♂️

ولی به نظرم نیاز نبود اینقد زحمت بکشه میتونست کفششو برعکس پاش کنه و همون صاف بدو بدو برگرده موافق نیستین ؟ البته پوشیدن کفش برعکس نیز خودش چالشیه

 

 

بابا یه سوژه اس ظهر تاحالا هرکیو میبینه براش تعریف میکنه برای بار پنجمه داره تعریف میکنه و خودش بیشتر همه میخنده . میگه ظهر رفتم مسجد یه بچه کوچیک صف اول بود تا میخواستن برن سجده بچه هه داد میزد بخوابینن ... وقتی میخواستن بلند شن داد میزد بلند شینن ...

 

 

پسر اون یکی دایی مامانم گفت Call Of Duty Mobile نصب کن بازی کنیم . مدت ها بود حذفش کرده بودم . فک میکردم هنوز مثل اولا بازیم خوبه نصبش کردم دیدم پسر داییم خودش یه پا پرو پلیریه برا خودش قشنگ میزد تیکه پارمون میکرد تو بازی . 

 

ای فادر دیگه حال ندارم تعریف کنم اصلا خسته شدیم امروز 😅

موافقین ۲ مخالفین ۰

عالی بود کلی خندیدم

بخند خوش خنده 🌷
جاتون خالی

جا اینکه سوسیس بخرن بدن بهشون چیزای سالم تر بدن...

این سوسیس اینا انقدر سیر و مواد افزودنی داره که گربه بنده خدا نابود میشه

لایک به این طرز فکر
باور کن روم میشد بهشون میگفتم 😂

قاشق دو تابعیتی بوده که مهاجرتی به سمت ایران داشته😂

برای گربه سوسیس ؟!😶 خب چه کاریه این سوسیس کن همش ادویه و چاشنیه به جاش گوشت بهش بدید دیگه 😶 قیمتاشونم که تقریبا یکیه🚶🏼‍♀️

سلام . قانع شدم 👌
ایده خوبیه . از پشت همین تریبون اعلام میکنم اگه یه گربه در خونه ما اومد به بهترین شکلی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که در توانم هست بهش غذا میدم 😅✌

باباها کلا همینطورین. هر چیزی رو صد بار توضیح می‌دن 😂

دیگه مجبوری هر دفعه بخندی وگرنه کلاهت پس معرکه‌ست 😬

حرف حساب 🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">