شبا حواستون به مسواک باشه ...

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۱ ق.ظ

دیشب طبق معمول اومدم که بخوابم دیدم همه خوابن و لامپا هم خاموش بود . فقط چراغ خواب تقریبا روشن بود .

ما مسواک های کل اعضای خانوادمون شبیه همه شکلش فقط رنگش فرق داره . از من سبزه :)

 

مسواک برداشتم خمیر دندون زدم شروع کردم بکشم به دندون هام . رفتم جلو آینه (عادت دارم جلو آینه مسواک بزنم) ... 

 

این مسواکه چرا آبیههههههه ...

مسواک من که آبیییی نبوددد 

 

.....

خلاصه از وقتی فهمیدم مسواک اشتباهی برداشتم دیگه آدم سابق نشدم .

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰

😂😂😂😂

خدا قسمت نکنه 😂

مسواکه بهش کف و اینا قاطی شده تمیز شده زیاد نگران نباش به نظرم 🤦‍♂️😂

ولی دیگه تکرار نکنی 😂

داداش من این از نظر فیزیکی ثابت میکنه اتفاقی نیافته نه از نظر فکری 😂
باید حواسم بیشتر جمع باشه زین پس 😂

:| oh noooo

اینجانب کلا تو مسواک شانس ندارم . دیشب مسواکم از دستم ول شد افتاد تو توالت . انداختمش اونور کلا یکی دیگه بخرم . نحض بود کلا :/

تا حالا همچین اتفاقی نیوفتاده ولی الان که بهش فکر میکنم واقعا حس بدیه خیلی

آره . به خصوص اگه شخصی خیلی حساس باشه احتمالا چندین روز ممکنه تمرکزشو بهم بریزه :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">