Chikoli Chikoli - By Daei joon

شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۰۲ ب.ظ

دیروز ساعت 3 بود رفتم موهامو درست کردم مغازه دایی . قرار بود بعد از ظهر بریم خونه مامان بزرگ اینا دایی مامانم اینا هم میان بقیه دایی های خودمم هستن . در اینجا تکرار کلمه "دایی" رو زیاد میبینیم . بله اشکالی نداره من اصلا خاله ندارم همشون دایی ان :) . البته دایی هامو خیلی دوست دارم اینقدر که از بچگی بهشون میگفتم دادا تا الان . یه بارم جلو خودشون بهشون نگفتم دایی . 

 

این شد که دیشب یه دورهمی خانوادگی خیلی شاد و خوب داشتیم . یکی از دایی ها هم ارگشو آورده بود برامون آهنگ بزنه . اینقد از نوازندگیش کیف کردم که ریتمی که داشت پلی میشد تو ذهنم موند . به محض اینکه اومدم خونه نشستم یه ریتم مثل اون بسازم و یه ملودی از خودم بزارم روش . 

ریتم نسبتا شبیه اون شد یه ریتم 6/8 شاد .

 

یه رفیقی داریم میگه پدرش براش از بچگی یه شعر میخونه به اسم چیکولی چیکولی . یه بار با آهنگ برامون خوند دیدم ملودیش واقعا وحشتناک قشنگه 😂 از ملودیش تو این آهنگ استفاده شده . 

 

اسم این ترک رو میزاریم Chikoli Chikoli

 


 

موافقین ۳ مخالفین ۰

احسنت ک فرزند لایقی برای پدر هستی

من نبودم اون ولی ممنون :)

ای بابا چیکولی چیکولی که کپی رایت داشت

صاحب اثر ذکر شده موز جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">