تعجب آوره !

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۳ ب.ظ

تاحالا شده به این فکر کنی چرا همه چیز داره خوب پیش میره ؟

اولا از همه خداروشکر ، خداروشکر که اوضاع اینجوری پیش میره . حکمتتو شکر خدا .

ولی گاهی اوقات شک میکنم . تا الان چرا به اون صورتی که میگن سختی نکشیدم ؟ یعنی در آینده یه سختی خیلی بزرگتر در انتظارمه ؟

میگن افراد سختی میکشن و بزرگ میشن . وقتی زندگی بزرگترهامو میبینم که اینقد سختی کشیدن تا به اینجا رسیدن یکم به اوضاع خودم شک میکنم . چرا ؟ چرا بدونه سختی کشیدن زندگیم داره خوب میگذره ؟

نمیخوام ناشکری کنم فقط تعجب کردم . 

خب البته بزرگترهام کلی سختی کشیدن که من سختی نکشم . ولی بازم هرکی سختی های خودشو داره . 

نمیدونم شایدم کلا آدم شادی هستم و سختی میکشم ولی اهمیت ندادم بهشون تاحالا. شایدم کلا ذهنیت درستی راجع به سختی های زندگی ندارم ...

 

موافقین ۳ مخالفین ۰

نزدیک شدن قلبی به آدمای جدید سختی زندگیت رو بیشتر میتونه کنه. تحمل کردن آدما از نزدیک و پیدا کردن خودت و تلاش برای بهتر کردن خودت و فهمیدن بقیه شبیه یه آتیش میمونه که مس روح رو میتونه طلا کنه. یه سطح دیگه ای از سختی هست. الزاما سختی مادی نیست و خیلی وقتا فکری و احساسی میشه.

درست میگید . نظرتون کمک کرد ذهنیت بهتری راجع به سختی پیدا کنم . در واقع اینجور که میگید همین تلاش برای تغییر روند عادی فکری و احساسی برای رسیدن به یه حالت بهتر از قبل یک جور سختی هست که خودش در ساختن ما نقش داره

دقیقااااااا

دقیقاااااا

خیلی وقته این تو ذهنمه

با توجه به نظر اقا مهدی به نظر میرسه هرچی نسل ها میره جلوتر ، سختی ها و دغدغه هاشون از حالت مادی  به سمت ذهنی و احساسی میره . آدمای زیادی رو میتونیم پیدا کنیم که ظاهرا خیلی شاد و خوب به نظر میرسن ولی به خیلی چیزا به طرز عجیبی فکر میکنن و شاید زجر میکشن !
شایدم تا از ماجرا خبر نداشته باشیم تحملش راحت تر میشه شایدم برعکس اگه بدونیم این سختی های ذهنی و تلاش برای از بین بردن عادت ها و افکار غلط باعث میشه ما به یه نسخه بهتر از خودمون تبدیل بشیم قابل تحمل تر بشه . بستگی به شخص داره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*******

 

تو یکم مخت هنگیده عزیزم

قدیمیا سختی هایی که میکشیدن بیشتر مال کارو این بوده که زمین شخم بزنن و.......

ولی الان فرق کرده

الان سختی که تو باید بکشی تا برسی به هدفت کم خوابیدن و زود بیدار شدن و امثال اون...

مثلا از خوشی هات بخاطر درسات بزنی یا از رفیقات جدا بشی و...

ولی قبلا عادتشون بوده هر روز صبح زود بیدار باشن...

 

 

زمان باعث تغییره همچیه.....

نه میدونم این سختیا که یه سری چیزای معقول و طبیعیه .
منظورم سختی های خیلی بیشتر از این بود . مثلا طرف یه بیماری خیلی سخت میگیره یا یه اتفاق خیلی زجر اور 

ولی من سختی روحی هم نداشتم انچنان...

مثلا همکلاسیم الان باباش فوت کرده...

یا از این دست موارد...

اره میدونم چی میگی . منم منظورم از اینکه سختیا کم هستن همین بود 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">