خوندن این رو به شما پیشنهاد میکنم .

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵ ق.ظ

https://www.digikala.com/mag/post-series-depression-syndrome/

 

شمام تجربش کردید ؟ نظر شما چیه ؟ برای مقابله باهاش چیکار میکنید ؟

موافقین ۲ مخالفین ۱

من نه فیلم میبینم نه حال دارم...

اصن موخام بخسبم فقط....

بخسبی ؟ خیلی خسته ای مشخصه . بخواب 

بشین صلوات ختم کن

عزا منو بگیر

بشین براش گریه کن....

 

:[-(

لینک باز نمیشه /:

دیجی کالا چه شده ؟

چرا باز میشه مشکلی نداره . 
Try Again :]
با خود نرم افزار دیجیکالا باز نمیشه با مرورگر باید بازش کنی 

از این افسردگی فرار می کنیم سمت یه سریال دیگه و هی تو همبن لوپ می مونیم :)

قبول دارم منم همینطوریم 👍

من چند روز به سریال فکر می‌کنم و درباره‌اش داخل وبلاگ می‌نویسم 

تموم می‌شه می‌ره قسمت خاطرات

تمام :)

 

+البته بستگی به فیلمش هم داره بعضی فیلم ها تا یک هفته همین طوری بهشون فکر می‌کردم و البته جایی هم هنوز ننوشتم 

اگه طی چند روز تموم بشه واقعا خیلی خوبه :)

تف

خب نمد دیگه چو کنم نمیاد

خیلی اتفاق نادریه :|
بعدا اگه خواستی یه بار با مرورگر PC تست کن 

تازه افسردگیش درجه بندی داره

مثلا یه فیلم خیلی خفن دو ساعته میبینی بعد اندازه 3 تا سریال 30 قسمتی افسردگی میگیری

 

نکته اینه حتی اگه سریال به بهترین شکل ممکن هم تموم بشه بازم ناراحت میشی دیگه چه برسه یه سریال داغون تموم بشه آخرش 

دوایس مو عوض کردم درست شد

وای خدا

سندرم داریم😂😂😂😂😂

پشمام

شاید عجیب به نظر بیاد ولی ما الان اختلال ذهنی داریم .
 من هیچوقت فکرشم نمیکردم شاید روزی به بیماری روانی هرچند کوچیک مبتلا بشم 😂

تا حالا بهش بر نخوردم 😐😶

خیلی عجیبه مگه میشه :| 

یه راه حل ساده

سریال نبینید

با تشکر 😐👌

آها ایول . تیر خلاصو زدی دیگه . پستو اصلا پاک کنم مشکل حل شد 👌

وااااایی آره خیلی بدههههههه. من همین دو سال پیش واسه تموم شدن یه سریال اون قدر گریه کردم. گریه هاااااااااا :/ بعدم افسردگی که نه ولی کلا داغون شدم دیگه. اینقدرم مسئله جدی بود که مامانم شروع کرده بود به دلداری و مرا در غم خود شریک بدان و فلان....

یه بارم کوچولوتر که بودم بعد از تموم شدن یه سریال اونقدر لای پتو گریه کردم تا خوابم برد.

معمولا در هر شخصی علائمش میتونه متفاوت باشه ولی کلا بعد از تموم شدن یه احساس بدی وجود داره . شاید باید یکم کمتر غرق فضای سریال بشیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">