کشف ریاضیاتی - رابطه حسین و قانون حُسایون

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۴۰ ب.ظ

خب خب خب سلام چطورین بچه ها خوب باشید .

 

امروز داشتم همینجوری توی اینترنت میگشتم و بی هدف آهنگ گوش میکردم که یه دفعه ای یه آهنگی به گوشم خورد که به راستی در من انقلابی ایجاد کرد . پس از گوش کردن این آهنگ و بهره گیری از گفته های آهنگ ، یک رابطه ریاضی بسیار بسیار کاربردی و جذاب کشفیدانیدم . 

 

تذکر : همینجوری 

 

گوش کنید تیکه آهنگ رو :

 

 

دقت کنید شاعر میگه : حاصل جمع منو تو منهای کل این شهر ضربدر خاطرات خوب تقسیم بر روز های سال مساوی است با  عشق عشق عشق ق ق ق .....

 

خیلی خب اگه بخوایم به صورت ریاضی بنویسیمش به صورت زیر میشه :

 

حالا بیاید جایگذاری اعداد رو انجام بدیم . تعداد کل روز های سال که معلومه میشه 365 تا . من + تو هم که میشه 2 (ما دو نفریم دیگه) . کل این شهر رو هم من بر اساس شهر خودمون حساب کردم . طبق ویکی پدیا شهر ما 6000 جمعیت داره حدودا . خیلی خب . پس با جایگذاری اعداد و کمی محاسبه به رابطه زیر میرسیم :

 

دقت کنید اون 5998- حاصل تفاضل مجموع من و تو و کل این شهره . (6000 - 2)

نهایتا با ساده کردن فرمول بالا میرسیم به یه رابطه مفهومی بسیار مهم :

رابطه بالا به رابطه حسین معروفه که طبق اون میتونیم ازطریق تعداد خاطرات خوب آینده ، میزان عشق رو بدست بیاریم . واحد اندازه گیری عشق در این رابطه حُسایون است :)) .

نکته : رابطه بالا فقط عشق را روی کره زمین محاسبه میکند. فرمول عشق در سیارات مختلف متفاوت است حالا میگم چرا .

 

نکته عجیب اینه که میزان عشق شما به سیاره ای که توش زندگی میکنید بستگی داره . مثلا در کره زمین ، یک سال 365 روز هستش . مثلا اگه خیلی عاشقید و کشته مرده ی طرف هستید و دیگه نمیدونید واقعا باید چیکار کنید ، پاشید برید مریخ . مریخ 687 روز طول میکشه تا یه دور به دور خورشید بچرخه . چون تعداد روز های سال در مخرج کسره و اینجا این تعداد بزرگتره (تقریبا دو برابر زمین) پس در مریخ ، از عشق شما دو برابر کمتر میشه و از فکر یار میاید بیرون تر یکم . 

نکته عجیب تر اینه که حتی میزان عشق شما به جمعیت شهرتتون هم بستگی داره . هرچی میزان جمعیت شهرتون بیشتر باشه شما عاشق ترید . (منطقیه آدمای بیشتری پیشتونن ) مثلا اگه برید تهران خیلی عاشق میشید . آره چون عدد جمعیت در صورت کسر هستش و هرچی بیشتر باشه عشق شما بیشتر میشه .

نکته عجیب تر تر رابطه بالا اون منفی قبل عدد 16/43 هستش که باعث میشه همیشه عشق منفی باشه . یعنی طبق این فرمول عشق شما همیشه منفی میشه و همیشه از طرف متنفرید . به عبارتی هرچی خاطرات خوب بیشتری داشته باشید تنفر بیشتری دارید . در یه صورتی شما عشق مثبت به طرف دارید و اونم اینه که مقدار خاطرات خوب منفی بشه یعنی تازه یه چیزی از خاطرات خوب بهش بده کار باشید ( نمیفهمم چی دارم میگم ) .

طبق محاسبات من ماکزیموم مقدار عشق از رابطه بالا وقتیه که خاطرات خوب اصلا نداشته باشید تا عشق صفر بشه . وگرنه عشق منفی میشه و شما حالتون از طرف بهم میخوره به عبارتی . هرچی خاطرات خوب بیشتر ، حال بهم زن تر .

 

حالا بگذریم از رابطه ای که کشفانندینادم میشه فرمول زیر رو نیز استخراج کرد :

 

اینم یه فرمول برای دوستان عزیز که بتونید روز های سال رو بدست بیارید . نکته ای که هست اینه که عشق در رابطه بالا نباید صفر باشه چون کسر تعریف نشده میشه . یعنی مثلا اگه من مقدار عشقم صفر باشه غلط میکنم بیام روز های سال رو حساب کنم آره . 

بنابراین عشق شما باید غیر صفر باشه . از اونجایی که عشق در این صورت حتما منفی میشه پس با اون عدد منفی در صورت ساده میشه و نهایتا به یک جواب مثبت میرسیم که تعداد روز های ساله . بله .

 

امیدوارم از این فرمول سمی لذت برده باشید . چند حُِسایون عاشق این پست هستید ؟

موافقین ۶ مخالفین ۰

عزیزم این رابطه از نظر استاد عباس مشکل داره...

 

باید قدر مطلق آدمای کل شهر  _من+تو 

رو بدست بیاری

ینی میشه|آدمای کل شهر_من+تو|

 

حالا قدر مطلق اینجا ینی چی؟

آفرین سوال خوبیه....

قدر مطلق باعث میشه چیزای منفی از عشق ما حذف بشه و عشق ما بیشتر بشه.... 

با این دید اون چرت و پرتای تو در مورد منفی نقض میشه...

 

پس اسم این رابطه رو بزار عباسیون ک ترکیبی باشه....

دیگه چیزیه که خود شاعر گفته
اگه اینطوری بود میگفت قدر مطلق حاصل منو تو منهای جمعیت 
نمیشه که برادر من

اون بندی که خودت نفهمیدی رو من با علم فلسفه فیکس میکنم

ببین ما هرچقدر تجربه داشته باشیم خاطره داریم یعنی نسبت خاطره با تجربه یکیه

 

حالا از نظر روانشناسی ما درهنگام برخورد با ادما خودمونو خیلی بهتر از چیزی که هستیم سعی میکنیم جلوه بدیم در نتیجه هرچقدر که بیشتر پیش میره بیشتر خودمونو نشون میدیم که این به مرور زمان اخلاقای بد مارو نمایان میکنه که اثر منفی داره. پس هرچقد که پیش بره و تجربه ما بیشتر شه طرف مقابل عشقش کمتر میشه و بدین شکل هرچی خاطره های خوب ما بیشتر شه شناخت ما بیشتر شده و این باعث کاهش عشق میشه

 

 

آفرین اینو من الان فهمیدم چی گفتم .
واقعا همینه که میگی . این که جلوی یه سری از رفتار های درونی زشتمون رو بگیریم ولی خب اینکه کلا خودمون رو یه جور دیگه جلوه بدیم همه چی به سمت خرابی پیش میره . افرین

حسین چقد سطح شدی جدیدا

قبلا فضا زمان میشکافتی با سایپا ماشین زمان میزدیم چیشد اون دوران

حالیت نیس بیچاره . اینم کلی قانون فضا زمان تو چپیده 

😂😂😂😂

عشق که عددش منفی میشه در هر صورت...

میتونی شهرتو عوض کنی

در اصل بری تو یه جزیره که خودتون دوتا باشین

😂😂😂

راست میگیا 😐
ارههه همینه اگه اینکارو کنیم عشق مثبت میشههههه
آفرین . قفل رابطه حُسایون شکست 🤣

اگه بری تو یه جزیره که فقط خودتون دوتا باشین عشق میشه صفر :|

ای بابا . من اصلا دیگه حال ندارم رو این فرمول بشینم حساب کتاب کنم . این فرمول برا شما 😂

فیلدز امسال می رسد به حسین احمدی فیزیکدان برجسته و متخصص حل مسائل فضا زمانی با ارائه رابطه عشق ... تحولی نو

 

قدر مطلق بذاری درست میشه ( اینجا ایموجی ندارم شرمنده باید بگم ): خخخخخخخخخ

خیلی ممنونم خیلی ممنون مچکرم .
مدیون کمک های دوستانی چون شما هستم ...

آخخ قدر مطلق خخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">