دوست واقعی !

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۴ ب.ظ

 

 

 

 

 

امروز لاگین کردم تو بیان چشم افتاد به این :

 

کلا از خودم نا امید شدم ...😕

موافقین ۳ مخالفین ۰

تو مستر پایتون delsy هم هست . ؟؟

چند وقته شک کردم

سلام
بله . کلا کار تدوین و میکس تمام ویدیو ها و یه سری کار های گرافیکی مستر پایتون رو دلسی میگردونه 

😂 حدود دو سه قسمت قبل روز وارونگیه 😂

واقعا نمیدونم چرا چهل بار این قسمتو دیدم

ببین زندگی چیکار کرده یکی تو سن منو تو میشینه باب میبینه :( . تو منو تحت تاثیر قرار دادی پسر 😢 . 

دوست خوبم....

دوستد دارم فراوان.....

رفیق واقعی....

 

مرسی airman حرفه ای کاربلد .  😄

دلم برای باب اسفنجی تنگ شده :)

همینجور شد که منم رفتم دیشب سراغ این قسمتش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">