بیاید بازی کنیم :)

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۳۹ ب.ظ

یه بازی برای تست سرعت کلیک موس هست . 

از لینک زیر بازی رو انجام بدید و رکورد بزنید :

https://mouseaccuracy.com/

 

نکته : حتما با کامپیوتر وارد سایت بشید . نمیدونم با اندروید میشه یا نه ولی اصلش اینه که این بازی رو با موس انجام بدید

نکته 2 : اگه خواستید میتونید ربات براش بنویسید .

 

من فعلا بازی نمیکنم . دارم یه ربات براش مینویسم که انجام بده  . با پایتون نوشتم ولی سرعتش پایینه میرم سمت سی پلاس پلاس . 

شمام خواستید رکورد بزنید همینجا رکوردتونو بگید .

در پست بعدی وقتی ربات کامل شد سورس و توضیحاتشو میزارم .

همچنین تنظیمات پیشفرض بازی (مثل زمان و ...) رو عوض نکنید تا همه در شرایط یکسان رکورد گیری کنیم .

موافقین ۳ مخالفین ۰

ممنون عجب بازی بود ^^

خواهش میکنم :)
بیشترین رکوردتون چند شد ؟ XDD

بازی نکنید این میزنه بازیا رو چیت میزنه گول نخورید

بیا حالا گریه نکن 

سلام

امتیاز من : 287 

با اندروید وارد شدم . 

درود . 
اولین بارتون بود ؟

^^

 

حواسم نبود زود اومدم بیرون 0-0 خخخخخ 

 

دوباره میرم و میگم -______________-

:) اوکی ممنون

چیتر بدبخت

گریه نکننن . بالاخره دست به بازی همه مثل هم نیست که یکی مثل من بازیش خوبه زرتو زرت هدشاتت میکنه . طوریییی نیسسس

جایزه نفر اول چیه؟؟؟؟

بگو تا رکورد بشکونم

جایزه ؟ جایزه چیه ؟
نمیدونم از چی حرف میزنی XDDDD

چه سخته 

insame

😐😂

با insane من 474 تا تونستم بزنم به سختی 😂

سلام .

آره.

بار اولم بود ☺

آها بسیار عالی :)

اره یکی بازیش خوبه مث تو از پشت دیوار تیر میزنه میخوره به کله مردم

ثابت کن من اینکارو کردم .
چیه نمیتونی ؟
هه
من که یادم نمیاد از پشت دیوار زده باشم 

اره ارهههه

خدا میدونه یه روز دستت رو میشه

فعلا که نمیتونی ثابت کنی . 
آیم دِ بِست

چیتر بدبخت بیچاره مردی بیا بریم کال اف موبایل بزنمت حال بیای

هه برو برو بزا فیلم بازیمونو میزارم رو وبلاگم که ثابت کنم چطوری هدشات میشدی هه

بزار ولی بدون چیتری خوب نیس

 

هه . اتفاقا چیتری یعنی کسی که میتونه سیستم بازی رو دور بزنه حالا تو اگه میتونی اینکارو بکن هه . 
تازه من چیت نزدم فیلمشو که گذاشتم معلوم میشه

اره اره تو راست میگی

مشخصه

به قول Del Sy مردک چیتر . 😂🤣

 

من از همین الان اعتراضمو میرم اعلام میکنم . نکن اقا بده اگه میکنی م به بقیه یاد نده 🤣🤣🤣

Del Sy

اره اره تو راست میگی ---> 😂🤣🤣🤣

قبول نیس . شما با دلسی دست به یکی کردید عزت و شرف چندین هزار ساله ی منو پایِمال کنید . 
حالا فهمیدم قضیه چیه آره

تو خجالت نمیکشی؟؟؟؟

 

من بیام وقت پر گوهر خود را بگذارم سپس بی جایزه؟؟؟؟

 

الان از پژوهش سرا یک عدد پورش برای بنده در نظر گرفتن برای اول شدن در ساخت پهباد در کشور 

 

اصن من قهرم

آها پورش . 
درست میگی .
من بستنی برات میگیرم بعدا اگه خواستی (ممکنه یکمم خودم ازش بخورم اول )
( واقعا رتبه اوردنتو تبریک میگم :) )

شتتت

خو الان ویندوز در دسترس نیس...

هیق

طوری نیس بزن اندرویدو حرفمو پس میگیگیرم

309

اندروید

دفعه اول بود یا چند بار تست کردی ؟ 
نکنه با اندروید سخت تره من هی فکر میکنم کامپیوتر سخت تره ؟

بسه بسه....

قول بستنی میدی ولی ن برا خودت میگیری ن برا من

اینقدر سفتی ک ی شیرینی به آقای معینی ندادی هر وقت منا میبینه میگه به این احمدی رفیقد بگو خفه بشی شالا

باشه خودت نخواستی میخواستم بخرم برات . 
آقای معینی مسابقه رو باخت من شیرینی بدم ؟ 😂

دفعه اول

اوکی

بجاش ی کادو خوشمل برام بخر.....

میدونی ک براچی

اگ ندونی میام میکشمت.....

خوشمل ؟ :|
برو فعلا تا من یکم فکر کنم رو این کلمه ای که گفتی مقایسش کنم با روحیاتت ببینم به نتیجه ای میرسم یا نه 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">