همون وقتایی که شک .....

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۹ ب.ظ

همون وقتایی که شک میکنی نکنه همه چیزو تا اینجا اشتباه چیدی ...

نکنه در مورد همه چیز اشتباه فکر میکردی ...

نکنه همه چیز اونجوری که فکرشو نمیکردی بوده ... 

 

 

 

این آهنگ یه حس غم غیر عادی بهم میده . انگار فرا تر از غم حاصل از یه آهنگ غمگینه . نمیدونم شاید لحظه ساختش داشتم به یه غم غیر عادی فکر میکردم .

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۱

سوتی آهنگو دقت کردید ؟ :)) 

اونجا که تیر میزنه .

اول تیر میزنه بعد گلنگدن تفنگو میکشه :|

قاعدتا اول گلنگدن میکشن بعد تیر میزنن . 

هیچی دیگه اگه اول صدا گلنگدن میزاشتم نمیخورد به ریتم چاره ای نبود😅

اهااا الان فهمیدم.

میدونی چی شده ؟ این احتمالا سه چهارتا تیر زده بعد تیر بعدی گیر کرده تو تفنگ (قدیمیه تفنگش شکستگی اینا داره ) بعد میخواسته راهشو باز کنه یه بار گلنگدن کشیده :))

آره همین بوده . 

من نمی دونم چرا هر وقت میام تو وب شما همینجوری خندم میگیره """ !!! حس کسی که جلوی دوربین مخفیه بهم دست میده....

خوبه که اینطوری
حالا این چه نوع خنده ایه دقیقا ؟ طنز ؟ تمسخر ؟ 😅

نه نه تمسخر نیست که.... ولی خندم میگیره دیگه....

بیشتر بخندین :))))))

دوست دارم قطار قطار:)

هوههه هوهه

خیلی آهنگات خوبن ولی یه حسی دارم انگار خیلی شبیه همن .

یه چی جدید بزن حال کنیم دادا (دادا شو اصفهونی بخون 😐😐😂)

عه ! باشه دفعه بعد صدای درام و ایناشو عوض میکنم همش از یه نوع استفاده کردم این چند وقت
حله دادا 😂

چرا حالا با خودت دعوا میکنی تفنگش دو لول بوده

دو لول چیه من صدای شلیک و گلنگدن کلت از اینترنت دانلود کردم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">