عمو پورنگ با گنگ اضافه :)

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۹ ق.ظ

اینکه چرا من باید بشینم آهنگ عمو پورنگ رو بزنم رو نمیدونم :|

موافقین ۳ مخالفین ۰

اردک تک تک😂😂😂

بی نظیره این آهنگ 🤔

این اهنگ حرمت داشت ببین چیکا کردی

چی میگی گنگ آهنگو بردم بالا . بچه ها اینو بیشتر از اون قبلی دوست دارن . 

تو یه اهنگ کاملا احساسی راجب دوستی اردک و لک لک رو تبدیل کردی به یه موزیک خشن که واسه روحیه ما بده

من اشکم داره درمیاد اخه چطور تونتسی. الان اون اردک تنها که روی ابه چشاشو بسته میخواد بخوابه چجوری با این وضع اهنگ اون لک لک تنهارو پیدا میکنه.

چجوریس تونستی :((((

ببین دوستی شون برقراره نوع دوستیشون عوض شده . یه دوستی گنگی پیدا کردن الان . هیپ هاپی اردک و لک لک مافیایی شدن دیگه برا خودشون 

تو با خاطرات من چیکار کردی

اون از خاطرم از اصفهان و خواجو اینم عمو پورنگ

با این آهنگ فهمیدم دنیا جای کثیفی شده اون اردک و لک لک کجا این کجا /!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

هعی باید متوجه بشی دنیا جای کثیفیه 😔
ولی خدایی چرا از این آهنگ عمو پورنگ برا بزرگسالا استفاده نشه !!! من دارم تلاش میکنم بزرگسالا هم آهنگ عمو پورنگ گوش بدن 🤣

پس اونجاش که میگه اردک تنها به روی آبه چیشد؟

این آهنگه 2 داره نمیدونستی ؟ 
ادامشو میسازم دوباره 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">