بیانه و کدهای امنیتیش 😌

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶ ب.ظ

 

بفرما . بالاخره بیان به من ایمان آورد داره درودیوارو کد امنیتی میزنه .

هعی . از این به بعد خواستیم ربات بنویسیم باید همون اول خودمون براش لاگین کنیم 😂

 

موافقین ۳ مخالفین ۱

اگه واسه بیان ربات نوشتی کله تو میذارم زیر گیوتین !

 

 

بابا رباتای من همشون مفیدن کلی فلسفه پشتشونه
حالا یه نمونشو بعدا فعال میکنم بیفته به جونمون 🤖

یه قانونی هست که میگه وقتی سرتو انداختی رفتی تو وبلاگ کسی نمیشه بدون کامنت بیای بیرون حتی اگه حرفی نداشتی

الان من دارم رعایتش میکنم:|

بیزحمت اون چاقوو رو بدید من این جمله را رو پشتم بکنم 😶

برامن که نبود همچین چیزی

 

از تورو یادشون رفته بزارن نترس

برا منم نداره 🤔

ای بابا :| این بیان جدی جدی با من کج افتاده :|

معلوم نیست چیکار میکنی 🤣🤣🤣🤣

کلا هرجا میری باید اونجارو به نابودی بکشونی مث آدم نمیتونی رفتار کنی با یچی

هعی  گناه من چیه :(((( 
🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">