بسته رباتیک با قطعات نو و باحال

دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۳۱ ب.ظ

الان یه صحنه خیلی باحال دیدم

یه پسر بچه ابتدایی با خواهرش و مامانش دارن ظاهرا از کلاس رباتیک آقای صادقی برمیگردن . معلومه تازه ثبت نام کردن چون یه کیت کامل ابزار رباتیک دست پسر بچه است . باهم نشستن تو ایستگاه دارن بسته رو باز میکنن و قطعاتشو که پلاستیک پیچ شده با ذوق و شوق میبینن .

انواع قطعات فلزی برای ساخت شاسی ربات ، جعبه پیچ و مهره ، پیچ گوشتی و آچار مخصوص ، محور و پولی ، انواع چرخ دنده ، ....

پسر بچه یه کنترل بیسیم از بسته درآورد که پلاستیک پیچ شده . قشنگ از دور ذوق تو چشماش معلوم بود در حدی که منم خوشحال شدم حقیقتا .

اینکه از کجا متوجه شدم کلاس آقای صادقی ثبت نام کردن چون کیت های آقای صادقی اینا رو دیده بودم از دور ببینم جعبش میشناسم . خودم شاگرد آقای صادقی بودم قبلا

 

رباتیک حقیقتا باحاله . اگر ذره ای بهش علاقه دارید تو هر سنی هستید برید سمتش به نظرم ...

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰

واقعا یادگیری دیر و زود نداره 

آدم‌همیشه باید بره پی‌علاقه ش

قطعا همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">