15 متر بر ثانیه

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۲۹ ب.ظ

الان یک هواپیما رد شد یادش افتادم

یادش بخیر بنده یکبار کلاس نهم در امتحان علوم سرعت یک جت جنگنده را ۱۵ متر بر ثانیه بدست آوردم 🐢

موافقین ۵ مخالفین ۰

منم یه بار طول آونگ رو منفی درآوردم....

طبیعیه

در الوم و فیظیک قوی هستیم

ولی دما رو هیچ‌وقت منفی یک کلوین در نیاوردی

طول ضلع مثلت رو هم منفی در نیاوردی

 

هنوز جای شکر داره

ما بحث کلوین اینا رو متوسطه ۲ باهاش مواجه شدیم و اون موقع کمی بهتر شده بودم 🌡

سخت نگیرین، حتی فیزیک‌دان‌ها هم انرژی و جرم رو منفی بدست می‌آرن =)

۱۰۰ درصد وقتی شما میگید درسته :))

فیزیک و شیمی رو دوست دارم ولی فقط از دور خیلی دور

من فیزیکو واقعا دوست دارم ولی شیمی رو از دور در حد ساخت انواع بمب و تی ان تی در خانه و برکینگ بد و باقی اساتید

در مورد جنگنده حرفمو پس میگیرم. خیلی بشتر از این حرفاست. 

موشک ها که سرعتشون از جنگنده خیلی بیشتره
جنگنده F16 حدود ۶۷۰ متر بر ثانیه سرعت ماکزیممشه
ولی مثلا موشک های هایپر سونیک ایرانی ۱۳ تا ۱۵ ماخ سرعت داره یکیشون . هر ماخ معادل سرعت صوته فک کنم . ۱۳ تا ۱۵ برابر سرعت صوت میشه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">