آخرین خواب سال ۱۴۰۲

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۵۷ ق.ظ

بذارید تعریف آخرین خوابی که در سال ۱۴۰۲ دیدم رو با یه سوال شروع کنم :

آیا شیاطین هم میتونن برگردن و توبه کنن ؟

 

خوابی که دیدم در بازی Counter Strike 1.6 بود و اون map معروف dust 2 داشت اتفاق میفتاد . ما اونجا زندگی میکردیم . این خواب یه خواب ترسناک بود . رفته بودیم خونه فرهاد اینا . داشتیم زندگی میکردیم که من متوجه شدم یه شیطان خیلی وحشتناک تو خونه فرهاد اینا هست . چندین بار وقتی تنها بودم ظاهر شد و خب ترسناک بود . 

شیطان یه دختر بود . سریع رفتم پیش فرهاد گفتم فرهاد این شیطانه بیرونش کن از خونه . فرهاد چندین بار منو نادیده گرفت . تکرار کردم : فرهاد این رو بیرون کن از خونه این یه شیطانه . شیطان واقعی !‌

فرهاد برگشت و با یه چهره ای که داد میزد "اینقدر پرت و پلا نگو انتظار نداری بهش بگم برو بیرون چون دوستم متوجه شده تو یه شیطانی" منو نگاه کرد . 

 

خلاصه از خواب پریدم . دوباره بخواب رفتم .

 

جالبه دوباره خواب دیدم . کاراکتر های خواب جدید دقیقا همون کاراکتر های خواب قبلی بودن . شیطان تو خواب جدید هم وجود داشت . اما خواب جدید فرق داشت . یکی اینکه ژانر خواب جدید از ترسناک به کمدی تغییر پیدا کرده بود و دوما لوکیشن خواب جدید دیگه بازی کانتر نبود بلکه یه جای شبیه بهشت بود . یه فضای خیلی سرسبز و گل و بلبل . 

 

یه لحظه اون شیطانه رو دیدم چادری شده . اون موقع اصلا متوجه عجیب بودن ماجرا نشدم . قضیه وقتی ترکید که اومد دستشو دراز کرد و یه شاخه گل قرمز داد بهم . 

 

 

حالا دوباره میپرسم . شیاطین هم توبه میکنن ؟ 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰

سلام سال نو مبارک

 

موجودی به نام شیطان وجود نداره که شرش ذاتی باشه و نتونه برگرده 

 

شیطان ها انسان یا جنی هستن که خودشون گناه می کنن و دیگران رو هم به اون راه دعوت می کنن و در ابتدا پاک آفریده سدن پس قاعدتا می تونن به راه درست برن

 

 

و بعدیش هم یه روایته که اگه اشتباه نکنم نوشته بود در روز قیامت اونقدر لطف و بخشش خدا زیاده که حتی شیطان هم طمع می کنه به آمرزیده شدن

سلام . سال نو شما مبارک . 

نمیدونستم ! ممنون بابت اطلاعاتی که دادید :)

احیاناً تو خواب شیشه، گل یا هر مخدری مصرف نکردی؟

:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">