فکت بیان #۱

شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

یه روزی اونایی که وبلاگاشون رو میخونید آخرین پستشونو میذارن و برای همیشه از اینجا میرن . اگر تنها راه ارتباطیتون همینجا بوده تنها چیزی که ازشون میمونه یه وبلاگ مرده است . برای همیشه ناپدید میشن :)

 

و البته این شامل خود شما هم میشه !

موافقین ۶ مخالفین ۰

بله و رفتن خیلی غمناکه.. همیشه.. 

بله‌گاهی اوقات

زندگی همینه

درسته

گاش یه بلاگر ده ساله روبروتون نشسته :)

ای بابا بلاگر کجا بود ... :)

منظورم کسیه که وبلاگ مینویسه و خودم رو میگم :)

اوه . من فکر میکردم این حرف شما دو حالت داره :
۱ - من کسی هستم که یک بلاگر ۱۰ ساله ام
۲ - من کسی هستم که یک بلاگرم و ۱۰ سالمه

الان متوجه شدم قضیه پیچیده تر از این حرفاس . این دو حالت برای شمام وجود داره اگر منظورتون از واژه من خودتون بوده باشید 

ولی الان منظورتون رو متوجه شدم معذرت میخوام فکر کردم من رو میگید  😂 خیلی پیچیده بود ...

جایگشت دو نفر و دو برداشت متفاوت از جمله، که هر کدوم ممکنه «من» رو خودشون یا طرف مقابل فرض کنن ۸ حالت خطا داریم :))

خیلی بامزه بود :)

سخت شد !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">