نرم افزار مدیریت مشاوره تحصیلی ۲۰

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹ ق.ظ

سلام و درود . 

زمانی به درخواست یه دوستی توی شهرمون که مشاور تحصیلی بود یه پروژه ای انجام دادم گفتم شاید به درد شخصی اینجا هم بخوره . این پروژه یک نرم افزار تحت ویندوز هستش برای افرادی که مشاور تحصیلی هستند . نرم افزار ۲۰ یک برنامه جهت اتومات و سیستماتیک کردن یک سری از کارایی هست که مشاورای تحصیلی روزانه باهاشون سر و کار دارن .

داخل این نرم افزار شما تمام دانش آموزان و آزمون های آن ها رو داخلش تعریف میکنید و سپس خود نرم افزار ابزار هایی در اختیارتون قرار میده که میتونید با استفاده از اون ها کارتون رو سریع تر پیش ببرید . 

برخی از قابلیت های این نرم افزار :
✅ قابلیت ثبت تراز برای دانش آموزان 
✅ کشیدن نمودار از تراز های دانش آموز
✅ سنجش اینکه آیا یک دانش آموز میتواند در آزمون خاص شرکت کند یا نه بر اساس اینکه موجودی کافی دارد یا نه
✅ دارای سیستم مالی برای انواع شیوه پرداخت های مرسوم دانش آموزان (تمام نقدی ، چک و قسطی) . 
✅ قابلیت تهیه گزارش به شکل فایل PDF از وضعیت یک دانش آموز که شامل اطلاعات کلی دانش آموز ، اطلاعات پرداخت و مالی ، موجودی فعلی ، نمودار تراز ها و ... دانش آموز است که میتواند برای گزارش به خود و خانواده دانش آموز مورد استفاده قرار گیرد .
✅ قابلیت تعریف حوزه برگذاری آزمون ها و انتخاب آن ها حین ترازدهی دانش آموزان
✅ دارای بخش گزارش مالی که به شما میزان کل پرداخت هایی که شده رو نشون میده . نرم افزار به وسیله نمودار های دایره ای و درصد به شما نشون میده چند درصد پرداختی ها چکی ، تمام نقدی یا قسطی بوده اند . در بخش مالی شما این قابلیت رو دارید که یک سری کسری قیمت برای کارتون تعریف کنید (برای مثال هزینه تهیه جایزه برای دانش آموزان) و نرم افزار این کسری ها رو از کل پرداختی ها کم میکنه تا سود خالص شما رو حساب کنه
✅ نرم افزار مکانیزم محاسبه امتیاز بر اساس پیشرفت تراز داره 
✅ مدیریت جوایز . داخل نرم افزار میتونید یک سری جایزه تعریف کنید و بگید که چه مقدار امتیاز برای دریافت این جایزه نیاز هست و سپس خود نرم افزار پس از بررسی تراز دانش آموزان و محاسبه امتیاز آن ها به شما اعلام میکند کدام یک از دانش آموزان مستعد دریافت کدام جوایز هستند .
✅ قابلیت ارائه گزارش آزمون در قالب فایل PDF برای موسساتی مثل گاج و ... . وقتی شما گزارش آزمون رو برای یک آزمون خاص میگیرید ، در اون گزارش لیست تمام دانش آموزانی که موجودی کافی برای شرکت در اون آزمون دارند رو لیست میکنه به همراه اطلاعاتی مثل شماره تلفنشون ، کد ملی ، نام پدر و ...
✅ قابلیت ثبت و بررسی غیبت دانش آموزان در آزمون ها 
✅ تفکیک اطلاعات و کار شما بر اساس سال های تحصیلی مختلف . شما در برنامه میتونید سال های تحصیلی مختلف را تعریف کنید و برای هر سال تحصیلی به طور جداگانه پروفایل کاربران را تعریف کنید .
✅ قابلیت مسدود کردن یک دانش آموز جهت منع شرکت در آزمون های بعدی به هر دلیلی (مثلا دارا بودن چک برگشتی)

 

 

همچنین قابلیت شخصی سازی و افزودن قابلیت های دلخواه شما بر اساس نیازتون هم هست . 

 

اگر مایلید این نرم افزار رو دریافت کنید ، ابتدا یک نسخه از نرم افزار با تمام قابلیت های اون به همراه ۱۰ ویدیو آموزش کامل نرم افزار به طور رایگان در اختیارتون قرار میگیره تا کامل نرم افزار رو تست کنید . اگر دوست داشتید بعدش میتونید بخریدش . نرم افزار شامل خدمات پشتیبانی هم خواهد بود که هر مشکلی براتون پیش اومد سریع حل بشه .  

 

لازم به ذکره این نرم افزار روی ویندوز های ۷ به بعد به راحتی اجرا میشه . 

 

برخی تصاویر از محیط نرم افزار :

 

 

 

 

موافقین ۸ مخالفین ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">