یهو شاخ نزنم به یکی !

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۵۳ ب.ظ

آرمینو دیشب دادن من ببرمش سلمونی موهاشو کوتاه کنه . 

تو راه ببین چی به من میگه . 

من بهش میگم آرمین موهاتو چجوری میخوای بزنی ؟‌ 

میگه میخوام کوتاه کنم موهامو ( ایول سید خوب شد گفتی ) .

 

یکم راه رفتیم به من میگه : حسین موهامو مثل کوه درست نکنه یهو شاخ بزنم به یکی !!! :|||

 

آخرشم بردمش سلمونی وسط کار نشسته بود یهو گفت من دستشویی دارم . برش گردوندم خونه کارشو انجام داد دوباره برگشتیم رفتیم ادامه سلمونی . 

موافقین ۵ مخالفین ۰

چند سالشه ؟ =))

دقیق نمیدونم ولی زیر پنجیه :|)

چند روز پیش به یکی که خیلی بیشتر از  پنج سال سن داره میگم دندونم درد میکنه ، میگه برو دندون پزشکی !!!  میگم اینو میدونم ، اما پیشِ کی برم ؟ میگه پیش کسی که کارش خوب باشه !!! 

اصلا بابت این حمایت اطرافیان به خودم میبالم :))  واقعا اینها رو نداشتم چیکار میکردم ؟

راحت و خوب نمیگه دکتر سراغ ندارم که  :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">