صالح ، دوست همیشه همراه

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰ ب.ظ

من یه دوست دارم به اسم صالح . تو دوتاشهر جدا زندگی میکنیم .

متوسطه اول که رفتم مدرسه ثبت نام کردم با صالح به عنوان همکلاسیم آشنا و دوست شدم

وقتی برای کلاس دهم مدرسه متوسطه ۲ ثبت نام کردم دیدیم عه !‌منو صالح باز هم رشته و هم کلاسی هستیم .

الانم تو دانشگاه عه ! من و صالح هم رشته و همکلاسی هستیم :))))

اگه بعدا دیدیم عه ! من و صالح همکار هستیم و یه جا کار میکنیم اصلا تعجب نمیکنم ... :) البته خوشحالم میشم اینطوری باشه

موافقین ۱۰ مخالفین ۰

خدا بده شانس :))))

لطفی از سوی گاد :))

چه جالب.. منم یه دوست اینطوری داشتم.. 7 سال با هم همکلاسی بودیم.. 

قدمت دوستی شما از ماهم پس بیشتر بوده :))

وای چه باحال 

خدا حفظتون کنه برای هم

سلامت باشید . ممنون :)

منم یه دوست ده ساله داشتم

پول پرست بود.. انداختم دور

حیف 
دوست خوب نعمته

منم یه دوست تو دانشگاه داشتم از دو استان متفاوت بودیم تو خوابگاه 

هنوز بعد ۶ سال دلم براش تنگ میشه و باهاش حرف می زنم چون تنها دوست صمیمی من بود 

چقدر خوب . همینکه چنین دوستی دارید خودش خیلی خوبه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">