ایرانی آمریکایی با چاشنی اسلامی

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۳۲ ب.ظ

من این مدت سریال Rabbit Hole (2023) رو میدیدم . خانواده شب ها سریال برف بی صدا میبارد رو میدیدند که منم گاهی همراه میشدم و خط داستانیش رو سوسکی دنبال میکردم . 

دیشب که قسمت آخر Rabbit Hole رو دیدم و خوابیدم یه خواب عجیبی دیدم . تو خوابم خط داستانی این دو سریال باهم قاطی شده بود . 

درواقع حبیب توی سریال ایرانی همون کراولی شخصیت شرور پرقدرت و نفوذ توی Rabbit Hole بود . 

وقتی خواهره حبیب میخواست به بقیه بگه حبیب چه شروریه و میخواد باهاشون چیکار کنه ، حبیب با تکنولوژی هایی که داشت خواهرشو فلج کرد که نتونه با بقیه حرف بزنه .

 

بعد امام علی اومد خواهر حبیبو شفا داد .

فکر میکنم بعدش رفت به همه گفت اینجاشو یا یادم نیست یا بیدار شدم .

موافقین ۳ مخالفین ۰

عجب ترکیب فوق سمی باحالی از کار دراومد =)))

بسازنش خیلی خوبه .

نو گاد .

پیلیز نو 

:)))

حتی هندی‌ها هم چنین تخیلی ندارن. :)))

اینو تعریف در نظر میگیرم . مچکرم 🤣🙏

هیشکدوم از سریالا رو ندیدم 

یکیش ایرانیه که حبیب توش بازی کرده ؟!

حتی اسمشم نشنیده بودم

احتمالا جزو افرادی هستید که تلویزیون نمیبینید (مثل خودم ولی ظاهرا شما با شدت بیشتر) .
بله حبیب تو اون ایرانیه هستش

لیسانسه ها رو دیدمااا 

اون دوتای دیگه که گفتید رو ندیدم

لیسانسه ها که عالیه ...

چیکار میکنی با خودت 😂

ای بابا از دست این ناخودآگاه آدم ...

احساس میکنم حین فیلم دیدن ، یه غذای تپل هم زدی بر بدن :))) 

فک نمیکنم اینطور بوده باشه  :)
چطور چه ربطی داره ؟ 

میگن دیدن خواب های آشفته بی ارتباط با غذای سنگین قبل خواب نیست :)

آهان ... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">