نسل بیسواد

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

الان یهویی یادم افتاد ... متوسطه ۲ یه دبیر حسابان داشتیم یه بار حرف عجیبی زد . تو دوران کرونا بود یازدهم بودیم کلاسا آنلاین شده بود

این دبیرمون بنده خدا خیلی شاکی بود از این وضع . سر کلاس میگفت به نظرم باید حضوری بشه کلاسا . حالا یه چنتاتونم بمیرید بهتر اینه که یه نسل بسیواد بشید بعدا ...

کارای جالبی میکرد . مثلا برا حضور غیاب تو کلاسای آنلاین سیستمای عجیبی پیاده میکرد .یه بار همینجوری یهویی وسط درس رو تابلو نوشت ۲ + ۲ و دورش خط کشید

بعد گفت جواب این رو تا ۵ دقیقه دیگه پی وی نفرستید غیبت میخورید ... کپچا دستی میزاشت خودش . من ربات نیستم ...

 

بعضی وقتام نیم ساعت درس میداد چت هارو نگاه نمیکرد اصلا . بعد میومد یه سری به چت میزد میدید همه از نیم ساعت پیش تا الان دارن مینویسن : صدا برا شمام قطعه ؟

اقا صدا نیست

صدا نیست

صدا ...

امتحانم جالب میگرفت . مثلا ۳۰ تا دانش آموز بودیم میومد ۱۵ تا نمونه سوال طرح میکرد که اکثرا متفاوت باشه . 

 

یه بار یه بچه ها سر کلاس یه چیزی گفت بحث وجود فساد توی آموزش پرورش و اینا شد بعد حرف جالبی زد ما عملا پوکیدیم از خنده . میگفت تو این درس به این تمیزی چجوری فساد میتونه باشه 

موافقین ۶ مخالفین ۰

 

۱۵ تا نمونه سوال طرح میکرد که اکثرا متفاوت باشه . 

 

یا خود خودا /:

تازه میگفت شانسی ویدیو کال هم میزنم به بعضی هاتون بعد امتحان ازش میپرسم ببینم خودش نوشته یا نه . هرچند به من و رفیقم و اون یکی رفیقم نزد (احتمالا الکی میگفت)

به هیشکی کال نزد

بحث فسادم من گفتم😂😂

گف تن فیثا غورس تو قبر لرزید😂😂

 

خب خداروشکر پس .
من اون موقع سرکلاس نبودم فک کنم خوابم میومد حال نداشتم ولی تو گروه چت دیدم بچه ها میگفتن چه خبر شده 😂

سلام حسین . خوب بود

سلام . ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">