منطقی نیست ولی شد

سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۹:۲۲ ق.ظ

حتما شنیدین میگن بنویسین تا اتفاق بیفته . 

حتی کلی کتاب و اینام راجع بهش هست . یه کتاب دقیقا به همین اسم هست : بنویس تا اتفاق بیفتد .

 

اوایل سال ۱۴۰۱ رو پنجره اتاقم حدود ۷ یا ۸ مورد نوشتم که باید انجام بشه . برا اون موقع خیلی زیاد بود واسم . ولی الان که آخرای ساله چشمم افتاد رو پنجره و یهو دیدم که عه ! ۶ تاش انجام شده و اصلا حواسم نبوده تا الان به این موضوع . 

 

 قبول دارم شاید نمینوشتمم انجام میشد . اما دوست دارم باور کنم چون نوشتم انجام شد . اینطوری بهتر میتونم ذهنمو گول بزنم و کنترلو بدست بگیرم ...

حداقلش اینه که یادم نرفت چون نوشته بودم

موافقین ۸ مخالفین ۰

شاید منطقی باشه از کجا معلوم؟ :)

دنبال یه دلیل قانع کننده براش میگردم ولی تا الان پیدا نکردم . باید کتاباشو بخونم شاید اونجا چیزی پیدا شد . ولی چرا نهایتا؟  برداشتن قلم و نوشتن ایده رو برگه چطوری تاثیر زیاد تو انجام شدن کار میزاره ؟ نظر خودت چیه در این باره ؟

دقیقا همینطوره، نوشتن مانع فراموشی میشه و باعث ایجاد انگیزه و اولویت بندی کار ها و اهدافه..

اصلا یه دفتر بردار همه کاراتو بنویس، سالی یه دفتر 100 برگ رو راحت میشه پر کرد و تازه مثل خاطره هم هستش و وقتی مرورشون میکنی گذشته رو یادت میاد... 

من خودمم دفتر دارم، ناخوداگاه بهش میگم دفتر زندگی.. 

 

اره اینا حداقل تاثیریه که میتونه بزاره .
داشتم قبلا یه دفتر . و اینکه خاطره انگیزه رو موافقم . الان وقتی میخونمش تمام لحظات اون روزا Full HD تو ذهنم ظاهر میشه . 
انشاءالله برا شروع سال جدید :)

نمیتونم برات دلیل خیلی خوبی بیارم که اثبات کنم این قضیه رو ولی یک جور حسه. حس میکنم که نوشتن با انجام دادن کار به شکل خیلی قوی ای ارتباط داره...

به امید خدا تو سال جدید بیشتر ازش استفاده کنیم .

واقعا تاثیر داره

من با روانشناسی موفقیت و مثبت اندیشی خیلی زاویه دارم

ولی نمی تونم تاثیر نوشتن رو کتمان کنم 

👍👍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">