خاطراتی که یهو به یاد میان : لبی که پاره شد ...

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ

کلاس اول ابتدایی بودم . تو مدرسه ی ابتدایی که داخل شهرمون بود . حیاط مدرسه نسبتا بزرگ بود . نصف حیاط زمین والیبال بود و تور داشت ، اون نصفه هم زمین فوتبال بود و دوتا دروازه آهنی بزرگ داشت . 

یه حرکتی خیلی باب بود تو مدرسه که انجام میدادیم . حرکت این بود که سمت تیرک دروازه که یه حالت چارچوب داره ، دو سمت میله رو میگرفتیم و یه پشتک برعکس تو هوا میزدیم . مثلا بین چارجوب در وایسی و دو دستتو بگیری به چپ و راست چارچوب و بچرخی تو هوا برعکس . یه همین حالتی . البته دروازه چون میله بود خیلی راحت تر میشد اینکارو کرد تا چارچوب در که جا دست نداره خیلی .

خیلی حال میکردیم با این حرکت و هیچ مشکلی نبود . 

یه روز که مشخص بود روز بدشانسی من بوده ، رفتم حرکتو بزنم . دستامو گرفتم به میله های چپ و راستم آویزون شدم و چرخیدم . ولی وقتی چرخیدم اومدم رو زمین تعادلمو از دست دادم و افتادم رو زمین . اعصابم خورد شد . پاشدم یکی دیگه بزنم ولی درست . ولی ... ایندفعه خیلی بد تر شد .

حینی که چرخیدم وسط زمین هوا که سر و ته بودم یعنی سرم پایین بود و پاهام بالا دستام ول شد از دروازه ...

با صورت (قسمت لبم) افتادم رو میله فلزی دروازه . لبم یکم پارگی پیدا کرد ولی خوب شد بعد یه مدت .

 

 

 

موافقین ۶ مخالفین ۰

الان من تا میام یکی از حرکات بچگی و بزنم حس میکتم سرم داره گیج میره 0--0

یا قدرت دستام خیلی کم اند

یا انعطاف ندارم

 

بله منم همینطورم . ورزش راه چارشه :)

من چرا هیچ وقت بلد نمی شم چجوری باید پشتک زد؟ چرااااا آخه :'(

ولی من با چهار چوب در یه کار دیگه می کردم. علاوه بر دو تا دستام، دوتا پاهام رو هم میذاشتم رو چهار چوب و حالا عین عنکبوت بالا می رفتم :d

 

منم با وجود تلاش بسیاری که کردم اخرش نتونستم از رو زمین صاف بدونه هیچ بالشت و پتو و وسیله جانبی یه پشتک آدم وار بزنم . 
اره دقیقا منم اینکارو میکردم ...

همه یه پا مرد عنکبوتی بودیم :)

«مرد عنکبوتی - شیطنت در خانه» منتشر شد :))))))

هعی روزگار ...
نایس :))))

تو دوباره توهم زدی عزیزم؟؟؟

 

 

الان فشار انتخاب رشته باعث توهم زدنت شده

 

مگه سوباسایی تو؟؟؟

 

 

 

انتخاب رشته برا من یه ریالم استرس نداشت . خیلی راحت و سرراست بود

یادمه یه حرکت مشابه همینو با بارفیکس میزدم ولی یادمه اولاش نمیتونستم خیلی میترسیدم

سرویس شدم تا ترسم ریخت و راحت یاد گرفتم

آره دقیقا ترس از این حرکات باعث میشد هیچوقت نشه درست اجراشون کرد البته خوب تا حدی هم ترسش منطقیه بعضیاش واقعا خطرناکه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">