سلامت و بهداشت

جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۰۶ ب.ظ

هی با خودم فک میکنم میگم سلامت بهداشتو واقعا چیکارش کنم !‌ .

کلا تو طول سال ۲ جلسه ازش کلاس داشتیم ... خیلی از مدارس همینجور بودن .

یعنی عملا همون ۱ روزی که برا امتحانش دادن باید کل کتابشو بخونیم حفظ کنیم . تازه رشته ریاضی ها هیچی از اون درسا رو نخوندن قبلا .

یه سری جزوه ازش گرفتم اون جزوه ها رو بخونم.

خدایا به امید خودت .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

من از اول سال عزای امت نهایی سلامت و داشتم ///:

منم همینطور . حالا باز علوم اجتماعی کمتره ولی این سلامت حجمشم زیاده .

من کلا کامنت نذارم نمیشه

 

ما خداروشکر امسال معلممون کلا بجا آزمایشگاه زیست درس داد و آخر سالم ی پی‌دی‌اف ۵۰ سوالی با جوابش داد گف از همین امتحان میگیرم

ولی کلا این درسای عمومی اینجوری خیلی الکی و چرت و پرته

درس شیرین انسان و محیط زیست :)

از شما نهایی نیست طوری نیست . از ما پارسال اصلا امتحان نگرفتن محیط زیستو .
سلامت بهداشت ما نهاییه خیلی اوضاع بد میشه . تو معدل نهایی مون تاثیر میزاره نمرش .

سلامت بهداشت؟

البته وقتی ما ازموت امتحان تفکر و پژوهش میگیرن دیگه اونم بعید نیس...

یه چیزی تو مایه های تفکر و پژوهش شماس . با این تفاوت که خیلی مطالبش بیشتره و روی معدل نهایی و در نتیجه روی دیپلم و در نتیجه روی کنکور هم تاثیر مثبت داره .

به همین خاطره تو وبلاگم نوشتم متولد ۲۰۱۱ نیستم

از «تو» شدم «شما» :|

منظورم از شما کلاس و مقطعتونه 😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">