چگونه شنونده بهتری باشیم ؟

جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ

چند وقت پیش بود . با دقت داشتم به کتاب صوتی چگونه شنونده بهتری باشیم از مجموعه کتاب های دامیز گوش میکردم ، مواردی که میگفت رو به دقت گوش میکردم :

حین صحبت با دیگران به چیز دیگری فکر نکنید و تمرکز داشته باشید .

حرف های طرف را تایید کنید 

و ....

 

بعد یه لحظه یادم اومد الان من همینجور که امیرحسین داره تو واتساپ یه جریانی رو برام تعریف میکنه دارم به کتاب چگونه شنونده بهتری باشیم گوش میدم . خلاصه خیلی احساس عجیبی پیدا کردم

 

هی حس میکردم یه چیزی درست نیستا ...

موافقین ۳ مخالفین ۰

من تا بخوام حواسمو به تایید کردن طرف بدم ، دیگه حرفاشو نمیفهمم XD

من بیشتر تو تایید کردن خوبم تا فهمیدن حرف طرف 🙃

فقط بخش آخر
می گم انقدر به حرف بقیه توجه می کنی سکته می کننا :))))

اره :(  خیلی اذیت میشم اینجوری باید کمتر به بقیه توجه کنم . هعی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">