fun with geogebra

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰، ۰۲:۲۰ ب.ظ

از جئوجبرا (https://www.geogebra.org/calculator) استفاده شده . سمت چپ تصویر هرکدوم از نمودار ها با توابعشون تعریف شدن 

فقط تابع سینوسی موهاش 

موافقین ۲ مخالفین ۰

عه این برنامه هه که معلم ریاضی مون واسه تدریس استفاده میکرد :"

 

# خلاقیت هنگام بیکاری XD

برنامه خیلی کاربردی و باحالیه . راحت هم میشه یادش گرفت .

یه لحظه رفتم جئوجبرا مثلا برا درس هندسه معادله دایره رو کار کنم یهو نفهمیدم چی شد به خودم اومدم دیدم دارم نقاشی میکنم جزوه هم مونده ...

سلام

چیز جالبی در اومد

خیلی باحالی

فقط حیف که یکم مونده به قضیه ی سینوس و این حرفا برسیم

سلام . 
اره خیلی میشه روش بیشتر کار کرد . 
باحالی از خودته :)
اگه کلاس دهمی تو ریاضیتون سینوس رو دارید ولی نمودارشو تا جایی که یادم میاد تو دهم نمیگفتن . نموداراش رو ما تو یازدهم یعنی پارسال خوندیم . در همین حد بدون نمودار سینوس ها ، شبیه موجه (حالت موهاش)

سلام

چ باحال

ولی ماشالا خیلی حوصله داری :)

من بخوام جزوه ریاضی بنویسم انگار دارن جونمو میگیرن :(

ولی باحال شد :)

سلام . 
نه بابا جزوه نمینویسم که :) منظورم اینکه جزوه خیلیش مونده اینه که نخوندم . معلم ما از یازدهم چون قاطی کرونا شدیم دید وقت نمیشه جزوه بنویسیم یکی از جزوه ها که قبلا نوشته بودن رو اسکن کرد pdf کرد به هممون داد 

خوشبحالتون ک pdf میده بهتون

ما باید تو اسکایپ اسنپ شات بگیریم بعد کلاس بشینیم بنویسیم :(

البته نوشتن خودش باعث میشه یادگرفتنش راحت تر بشه ولی تو این شرایط شاید یکم وقت گیر باشه . حالا اگه یه روزی نیاز داشتی بگو جزوه معلممونو بدم بهت 

من هفتمم :)

خب پس ایشالا برا متوسطه دوم دیگه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">