بیاید ویندوز 11 رو نصب کنیم :) !!!!!!!!

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۳۲ ب.ظ

امروز صبح بیدار شدم از خواب . برای یه کاری نیاز داشتم از تا از برنامه WORD استفاده کنم . متوجه شدم لایسنس Office پریده . رفتم تو اینترنت تا کرکشو دانلود کنم و ... بعد دیدم نوشته بود : دانلود فعال ساز ویندوز 7و8و10و11 !!! گفتم مگه ویندوز 11 داریم :|

 

در ابتدا فک کردم اشتباه تایپیه . بعد رفتم یه سرچ زدم دیدم وااااااااووو :| مثل اینکه واقعا از دنیا عقبم . مایکروسافت میخواد هفته دیگه سوم تیر ، در مراسمش از ویندوز 11 رونمایی کنه .

 

جالب اینجاست که در مورد ویندوز 10 که فکر میکنم در سال 2015 بود که منتشر شد ، مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 10 آخرین ویندوز خواهد بود و از این به بعد تمام تغییرات به عنوان آپدیت های همین ویندوز است ولی نمیدونم چی شد که تصمیم گرفتن ویندوز 11 رو بسازن .

 

تو اینترنت خیلیییی اطلاعات و پیشبینی ها راجع بهش بود ولی یه چیز خیلی باحال در رابطه با ویندوز 11 هست . مایکروسافت هنوز هیچ نسخه ای از این ویندوز رو منتشر نکرده ولی فایل نصبی ویندوز یه جورایی لو رفته و داخل یه گوگل درایو پیدا شده . فک نمیکنم معلوم باشه کی فایل رو لو داده ولی به هر حال فایل نصبی ویندوز 11 لو رفته و الان داخل سایت هایی مثل سافت 98 میشه دانلودش کرد . تازه فعال سازشم هست .

 

وقتی بیل گیتس بفهمه ویندوز 11 که هنوز ازش رونمایی هم نشده رو تو ایران دارن نصب میکنن تازه فعال سازشم دارن رایگان فعال میشه :

 

البته به این نسخه ویندوز به هیچ وجه اعتماد نکنید چون  هنوز مایکروسافت به طور رسمی منتشرش نکرده پس ممکنه هزاران مشکل داشته باشه .

برای اینکه بفهمم ویندوز 11 چطوری قراره بشه اومدم فایل نصبیشو دانلود کردم و روی ماشین مجازی نصبش کردم . 

بیاید از اول روشن شدن سیستم عامل ویندوز 11 تا آخرشو ببینیم چطوریه . 

 

اول که روشنش کردم دیدم که لوگو اصلیش تغییر کرده . همون پنجره هست ولی زاویش عوض شده :

 

گرافیک کار که کلا عوض شده . خیلی گرافیک ساده تر و دلنشین تری داره . صفحه لاگین یا ورود به اکانت این شکلیه : ( رو تصاویر کلیک کنید تا بزرگ بشن )

 

بعد  پسووردمو میزنم و وارد میشم . همینطور که در تصویر زیر میبینیم کاملا مشخصه که رابط کاربری تغییراتی نسبت به ویندوز 10 داشته است :

 

فایل اکسپلورر :

 

نکته جالب برای من این بود که برنامه Windows Terminal به طور پیشفرض روش نصبه :))) . در اصل Windows Terminal همون مثل CMD یا خط فرمان عمل میکنه ولی ظاهر و امکانات خیلی قشنگ تر و بهتری نسبت به CMD داره . تقریبا شبیه terminal های سیستم های لینوکسی شده.  ببینیم عکسشو :

 

ظاهرا مرورگر Microsoft Edge هم آپدیت شده در ویندوز 11 :

آها راستی صدای نوتیفیکیشن ها و ... هم خیلی جیگر شده همشون عوض شدن حتی صدای استارتاپشم عوض شده .

و اینکه برنامه Store هم آپدیت شده و بهینه تر شده :

 

تا اینجا مشکلی برا من پیش نیومد با این سیستم عامل (البته کاری زیاد نکردم باهاش نه چیزی نصب کردم نه ...) ولی خب بازم پیشنهاد من اینه به عنوان سیستم عامل اصلیتون فعلا نصبش نکنید . منتظر بمونید تا نسخه رسمیش منتشر بشه چون این نسخه هنوز قابل اعتماد نیست . یهو نصب میکنید مثلا یه جاییش مشکل داره . قاعدتا مایکروسافت باید اول نسخه BETA ویندوز 11 رو بده تا کاربلد ها تستش کنن و مشکلاتش برطرف شه بعد تازه نسخه قابل استفاده برای عموم میاد . بنابراین بهتره تا اون موقع نصبش کنیم . اگه میخواید خودتون تستش کنید این نسخه رو روی ماشین مجازی مثل Vmware یا Virtual Box نصبش کنید روی هارد اصلیتون نصب نکنید . 

 

موافقین ۷ مخالفین ۱

ژون بابا!!!

بیل گیتس بیچاره 😂😂😂

بنده خدا هر شب سر نماز دعا میکنه خدایا دست ایران رو از ویندوز کوتاه کن مارو بیچاره کردن 😂

مشتاقم زودتر بیاد

البته این همون 10 هست و فقط ظاهرش تغییر کرده

هسته اش همونه

منم همینطور
جالبه نشنیده بودم در مورد اینکه هسته تفاوتی نکرده
ولی خب قطعا بهینه تر شده فک نمیکنم اینطور باشه که فقط رابط کاربریش عوض شده باشه

یه حس ویندوز 7 ای بهم داد. نمیدونم چرا. 

ویندوز 7 :| ؟؟ 
من دیگه داره یادم میره شکلشو 
نمیدونم شاید رو ماشین مجازی نصب کردم گرافیک و ایناش زیاد خوب نیست حس قدیمی بودن میده 

در اصل غارتگران درّه سیلیکان استیو جابز و بیل گیتس نیستن داداش .

مهندسای ایرانین که هرچی نرم افزار گرونرو واسمون کرک کردن . یعنی اگه مایکروسافت ناوگان سلطنتی انگلیس باشه ما دزدان دریایی کاراییبیم . 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

همین FL Studio یه نسخش 89 دلاره من با یه گیگ نت دان کردمش . 😂😂😂😂 کی گفته ایران از لحاظ کامپیوتری ضعیفه .

 

 

الان نرم افزارای که ما داریم استفاده میکنیم روهم پولشون 10 برابر سیستممون میشه .
واقعا مهندسا خیلی سریع کار میکنن یه شرکت میشینه با چند هزار برنامه نویس یه محصول میسازه این مهندسه تو یه روز همشونو میزاره جیبش زرتی کرکش میکنه .
ایران در اصل بهشت محصولات نرم افزاریه به نظرم 😂😂

دزدان دریایی کاراییب :"")))))

حرف حق :)))

اینقدر دوست دارم سر در بیارم چی میگین :/

اما متاسفانه هیچ وقت نشده :(... 

 

خودمونم به اون صورت نمیفهمیم چی میگیم 

اونقدرا هم قشنگ نیست کلیت ویندوز. حداقل از اینجا ...

کدوم سیستم عامل (اگه لینوکس کدوم توزیع) به نظرتون قشنگه ؟

آیکون‌هاش یک جوریه.

از سه بعدی تبدیل به دو بعدی شده باشن انگار.

 

همین ویندوز ۱۰ به نظرم قشنگه

هم ساده هست و هم اینکه شیکه 

:)

آها
حالا بزارید نسخه رسمیش منتشر بشه باید رو سیستم واقعی ببینید این عکسا خیلی کم کیفیت و بد شدن .

چه قشنگه 😍

سلام . 
جه عجب شما اولین نفری هستید که تو این پست بالاخره به رابط کاربریش نظر مثبت دادید :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">